Wpływ mediów - Bogusław Dziadzia

Wpływ mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bogusław Dziadzia

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788373088894
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: ...
Data wydania: 2007-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.99
książka
26.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć ? zwykle o pejoratywnym znaczeniu. Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania. Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.

Książka "Wpływ mediów"
Bogusław Dziadzia