Strategia korporacji - Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

Strategia korporacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326483325
EAN: 9788326483325
Format: 240 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 190
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
książka
49.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:
- Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego?
- Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji?
- Jakie są główne ścieżki wzrostu?
- Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych?
- Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?

Książka "Strategia korporacji"
Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra