Reklama - Grzegorczyk Adam

Reklama

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grzegorczyk Adam

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818901
EAN: 9788320818901
Format: 235 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 272
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Książka "Reklama"
Grzegorczyk Adam