Reklama w społeczeństwie informacyjnym -

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: MATERNUS MEDIA
ISBN: 9788389701176
EAN:
Format: 125 x 200
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
14.99
książka
16.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego. Spis treści: Historia reklamy Skuteczność reklamy Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Reklama a film: zarys problematyki ?product placement? Dziecko a ?autorytet? w reklamie telewizyjnej ?Na dobre i na złe? zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy

Książka "Reklama w społeczeństwie informacyjnym"