Public relations - Bussey Cathy

Public relations

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bussey Cathy

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820546
EAN: 9788320820546
Format: 205 x 145 x 10
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Stron: 162
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.97
książka
36.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.

Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców

Książka "Public relations"
Bussey Cathy