Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe - Baruk Agnieszka Izabela

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Baruk Agnieszka Izabela

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822854
EAN: 9788320822854
Format: 240 x 165 x 16
Oprawa: Miękka
Stron: 272
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
58.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem […] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.
Prof. dr hab. Iga Rudawska

Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy "Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe" uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji […] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Książka "Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe"
Baruk Agnieszka Izabela