Praktyczny marketing miast i regionów - Jacek Pogorzelski

Praktyczny marketing miast i regionów

2.80 Oceń książkę!

Autor: Jacek Pogorzelski

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326438318
EAN:
Format: 145 x 210
Oprawa: twarda
Stron: 240
Data wydania: 2012-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
52.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia

Książka "Praktyczny marketing miast i regionów"
Jacek Pogorzelski