JACEK POGORZELSKI
Sortuj według:
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

4.00

Autor: Jacek Pogorzelski

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 9788324631292
Kategoria: Poradniki i albumy
Nigdy się nie poddawaj! Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel Zdobądź umiejętności niezbędne do zrealizowania swoich zamierzeń Bezbłędne zarządzanie sobą Zatrzymaj się na chwilę i zadaj sobie proste pytania: "Czy spoglądając na swoje życie zawodowe lub osobiste, możesz śmiało powiedzieć, że...
Cena
43.49zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Praktyczny marketing miast i regionów

Praktyczny marketing miast i regionów

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się...
Cena
39.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

4.00

Autor: Jacek Pogorzelski

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324635702
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Nigdy się nie poddawaj! Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel Zdobądź umiejętności niezbędne do zrealizowania swoich zamierzeń Bezbłędne zarządzanie sobą Zatrzymaj się na chwilę i zadaj sobie proste pytania: "Czy spoglądając na swoje życie zawodowe lub osobiste, możesz śmiało powiedzieć, że...
Cena
44.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Kreowanie markowej rzeczywistości Produkty jako obiekty kultuBudowanie relacji z nabywcamiPomysłowi rewolucjoniściPraktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmieInspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot PrzyboraPielęgnuj markę - traktuj ją jak...
Cena
34.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry