Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi - Bartosz Danowski, Michał Makaruk

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bartosz Danowski, Michał Makaruk

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8324606904
EAN: 9788324606900
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 264
Data wydania: 2007-06-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
5.00
książka
35.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Praktyczny przewodnik po skutecznej promocji w internecie
  • Skąd wyszukiwarki biorą informacje o wyświetlanych stronach?
  • Jak sprawić, aby Twoja firma pojawiała się w wynikach przed konkurencją?
  • Jakich dodatkowych technik promocji użyć do zwiększenia ruchu na stronie i związanych z tym zysków?

Wywiad z autorami książki

Wyobraź sobie, że w trakcie surfowania po internecie znalazłeś ciekawą ofertę. Po pewnym czasie chcesz wrócić na stronę, na której znajduje się interesujący Cię produkt, ale nie pamiętasz jej adresu ani nazwy firmy. Wpisujesz w wyszukiwarce nazwę przedmiotu, ale zamiast szukanej witryny pojawiają się setki innych. Zniecierpliwiony kupujesz produkt u innego sprzedawcy. Nie chcesz, aby coś podobnego spotkało Twoich klientów? Zainteresuj się pozycjonowaniem stron, czyli technikami poprawiania pozycji witryny w wynikach wyświetlanych przez wyszukiwarki.

Dzięki książce "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi" zrozumiesz, jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim -- jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznasz także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony Twojej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane przez nią zyski.

  • Działanie wyszukiwarek
  • Dobór odpowiednich słów kluczowych
  • Poprawny układ elementów stron
  • Używanie odsyłaczy wewnętrznych i zewnętrznych
  • Ułatwianie indeksacji witryny
  • Monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności
  • Zapewnianie funkcjonalności witryny
  • Dodatkowe techniki promocji stron
  • Wystrzeganie się nieuczciwych pozycjonerów
Wyprzedź konkurencję i ułatw swoim klientom dotarcie do swojej oferty.

Książka "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi"
Bartosz Danowski, Michał Makaruk