Paradygmaty współczesnej dydaktyki - Dorota Klus-Stańska; Lucyna Hurło

Paradygmaty współczesnej dydaktyki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dorota Klus-Stańska; Lucyna Hurło

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788375870473
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 556
Data wydania: 2009-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
34.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest próbą rekonstrukcji źródeł teoretycznych i metodologicznych dydaktyki jako subdyscypliny naukowej. Poprzez odejście od wąsko instrumentalnego, upraktycznionego rozumienia dydaktyki jako zbioru instrukcji dla nauczyciela umożliwia zmianę świadomości dydaktycznej, jej niejednoznaczność i ideologiczne uwikłania. Autorzy kreślą w niej obraz nie jednej, ale wielu dydaktyk, często zupełnie odmiennych, skonfliktowanych, dyskursywnych. Debata nad paradygmatami współczesnej dydaktyki stwarza, jak się wydaje, szansę otwarcia przestrzeni dla krytycznej dyskusji w obszarze teorii kształcenia, wyjścia z wciąż trwałej w Polsce pułapki nawykowych praktyk edukacyjnych i nawykowego o nich myślenia.

Książka "Paradygmaty współczesnej dydaktyki"
Dorota Klus-Stańska; Lucyna Hurło