OpenGL. Księga eksperta - Richard S. Wright jr, Michael Sweet

OpenGL. Księga eksperta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Richard S. Wright jr, Michael Sweet

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371970935
EAN: 9788371970931
Format: B5
Oprawa: twarda
Stron: 720
Data wydania: 1999-11-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
84.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem OpenGL w systemach Windows 95 i Windows NT. Dzięki tej książce można przejść od tworzonej dotąd prostej grafiki do zaawansowanych efektów, których nie powstydziliby się nawet prawdziwi eksperci w dziedzinie trójwymiarowej grafiki. Co więcej, do opanowania zagadnień omawianych w książce nie jest potrzebna żadna wcześniejsza znajomość tematyki związanej z grafiką 3D.

Dołączona do książki płytka CD-ROM zawiera przeglądarkę VRML stworzoną z użyciem OpenGL, pliki biblioteki OpenGL 1.1 dla Windows 95, kontrolki OpenGL OCX dla Visual Basica oraz cały kod źródłowy, pliki wykonywalne i pliki binarne związane z przykładami w książce.

Książka "OpenGL. Księga eksperta"
Richard S. Wright jr, Michael Sweet