Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Marketing produktów żywnościowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Domański Tomasz, Bryła Paweł

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818758
EAN: 9788320818758
Format: 235 x 160 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 228
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
64.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Książka "Marketing produktów żywnościowych"
Domański Tomasz, Bryła Paweł