Kurs Wyspa Skarbów -

Kurs Wyspa Skarbów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: techland
ISBN: 5907577272210
EAN: 5907577272210
Format: 1
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wiek: powyżej 12 lat
W grudniu Techland wydał Kurs: Wyspa Skarbów (org. Destination: Treasure Island) - grę przygodową typu point'n'click, inspirowaną słynną powieścią Roberta Louisa Stevensona. Minęły 4 lata od wydarzeń ukazanych na kartach książki, Jim Hawkins dorósł i czekają na niego kolejne przygody oraz spotkanie ze starymi znajomymi – w tym i najsłynniejszym piratem wszechczasów, Długim Johnem Silverem.

Mapa i tajemnicze wskazówki, przekazane przez Długiego Johna Silvera, nakierują Cię na bajeczne skarby, ukryte gdzieś na Szmaragdowej Wyspie. Czekają na Ciebie niezwykle urocze miejsca i niezliczone zagadki. Pytanie tylko, czy zdążysz zgarnąć łup, zanim zrobią to piraci?

Niezwykle kolorowa, pełna detali grafika, ciepłe kolory i przepiękne miejsca Szmaragdowej Wyspy sprawią, że nawet w środku zimy poczujesz się jak na wakacjach.
Dziesiątki różnych zagadek – rozwiąż je, albo nigdy nie odnajdziesz ukrytego skarbu!
Podpowiedzi będzie udzielał Ci sam Kapitan Flint – rozgadana, śpiewająca marynarskie piosenki papuga. Takiego doradcy jeszcze nie było!
Gra rozwija kreatywność – trzeba często kombinować, rozbierać i montować różne urządzenia.
Nauczysz się wiązać różnego rodzaju prawdziwe węzły marynarskie.
Gra została stworzona przez Kheops Studios – prawdziwego eksperta od gier przygodowych

Konfiguracja minimalna:
System operacyjny: Windows 98SE/Me/2000/XP
Procesor: Pentium III 800 MHz
Pamięć RAM: 64MB RAMt
DirectX: 9.0 lub nowszy

Książka "Kurs Wyspa Skarbów"