Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku - Gerald Zaltman

Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gerald Zaltman

Wydawnictwo: Rebis (uprz)
ISBN: 9788375102635
EAN:
Format: ...
Oprawa: twarda
Stron: 360
Data wydania: 2008-10-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.49
książka
44.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nowe podejście do zrozumienia zachowania i mechanizmów myślenia konsumentów

Dlaczego, mimo kosztownych badań rynku, blisko 80 procent nowych ofert nie znajduje nabywców? Czy dlatego, że konsumenci tak naprawdę nie wiedzą, czego chcą? Gerald Zaltman rozwiązał tę zagadkę. Stwierdził, że to prostu marketing nie nadąża za zmianami we współczesnym świecie i posługuje się przestarzałymi, jałowymi metodami. Konsumenci wiedzą, czego chcą, ale 95 procent procesów myślowych odbywa się w nieświadomości, a rozszyfrowanie pragnień klientów wymaga zrozumienia "umysłu rynku", czyli dynamicznego wzajemnego oddziaływania myśli konsumentów i specjalistów od marketingu.
Odwołując się do tak różnych dyscyplin, jak neurologia, socjologia czy analiza literacka, Zaltman pokazuje, co się dzieje w skomplikowanym systemie umysłu, mózgu, ciała i społeczeństwa, kiedy konsumenci oceniają potrzeby i produkty. Prezentuje nowatorskie narzędzia i techniki, które mogą pomóc marketingowcom.

Gerald Zaltman jest profesorem marketingu na Harvard Business School oraz członkiem działającej na Uniwersytecie Harvarda międzywydziałowej grupy, która zajmuje się badaniem zależności między umysłem, mózgiem i zachowaniem. W swoich pracach skupia się przede wszystkim na zachowaniu konsumenckim i strategiach marketingowych. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek oraz licznych artykułów dla takich czasopism, jak "The New York Times", "Forbes", "Time" i wiele innych. Praca Jak myślą klienci została przełożona na 15 języków i należy do najlepiej sprzedających się książek biznesowych w USA i Europie.

Książka "Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku"
Gerald Zaltman