Flash 5. Gry i kreskówki f/x - Bill Turner, James Robertson, Richard Bazley

Flash 5. Gry i kreskówki f/x

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bill Turner, James Robertson, Richard Bazley

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371975198
EAN: 9788371975196
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 312
Data wydania: 2001-09-19
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.00
książka
64.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka "Flash 5. Gry i kreskówki f/x" odkryje przed Tobą nowy wymiar Flasha, świat kreskówek i gier. Znajdziesz w niej wszystko: omówienie programowania i projektowania postaci, animacji ludzkich ruchów, synchronizacji ust i eksportowania filmów do Internetu i na wideo. W rozdziałach poświeconych grom dowiesz się jak opracować projekt gry, jej strategię i programowanie. Jeden z rozdziałów o grze przygodowej zawiera wszystkie skomplikowanie techniki programowania włącznie ze złożonym wykrywaniem kolizji i tworzeniem aksonometrycznej trójwymiarowego środowiska.

Zastosuj najnowsze techniki Flasha 5 do tworzenia tej gry przygodowej!

Z tej książki dowiesz się jak:

  • Tworzyć zabawne skrypty, scenopisy, postaci, tła i dźwięki w piątej wersji Flasha.
  • Projektować animację postaci i ludzkie ruchy przy pomocy unikatowego systemu manekinów.
  • Opracować synchronizację ust i wyrazów twarzy.
  • Przygotować kreskówki do publikacji w Sieci i na wideo.
  • Opanować technikę rotoskopii.
  • Tworzyć realistyczne tło.
  • Efektywnie stosować programy ładujące.
  • Programować gry.
  • Tworzyć quizy z zastosowaniem sztucznej inteligencji.
  • Programować złożone przygodowe gry w trójwymiarowym aksonometrycznym środowisku.

Książka "Flash 5. Gry i kreskówki f/x"
Bill Turner, James Robertson, Richard Bazley