EBOOK Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk

EBOOK Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Henryk Mruk

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821680
EAN: 3997883FEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 240
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.88
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; •tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; •wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; •opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; •kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; •wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; •wartość na rynku produktów kosmetycznych; •wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

Książka "EBOOK Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw"
Henryk Mruk