EBOOK Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - David Meerman Scott

EBOOK Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

4.00 Oceń książkę!

Autor: David Meerman Scott

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301184391
EAN: 8E933DE3EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 342
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
61.25
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!

Książka "EBOOK Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach"
David Meerman Scott