DAVID MEERMAN SCOTT
Sortuj według:
EBOOK Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

EBOOK Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

4.00

Autor: David Meerman Scott

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301184391
Kategoria: Pozostałe
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych...
Cena
61.25zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
The New Rules of Marketing  PR

The New Rules of Marketing PR

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, an international bestseller with more than 300,000 copies sold in over 25 languages. It offers a step-by-step...
Cena
90.30zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
The New Rules of Sales and Service

The New Rules of Sales and Service

Sales and service are being radically redefined like never before. With buyers now in possession of unlimited information, online content is quickly becoming the dominant driver for commerce. Today anyone working in sales or customer service needs to possess entirely new skills. Unfortunately most organizations are still using traditional selling...
Cena
105.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing Lessons from the Grateful Dead

EBOOK Marketing Lessons from the Grateful Dead

4.00

Autor: David Meerman Scott

Wydawnictwo: Wiley
ISBN: 9780470940938
Kategoria: Pozostałe
What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in HistoryThe Grateful Dead-rock legends, marketing pioneersThe Grateful Dead broke almost every rule in the music industry book. They encouraged their fans to record shows and trade tapes; they built a mailing list and sold concert tickets directly to fans; and they built their business model...
Cena
103.18zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing Lessons from the Grateful Dead

EBOOK Marketing Lessons from the Grateful Dead

4.00

Autor: David Meerman Scott

Wydawnictwo: Wiley
ISBN: 9780470940846
Kategoria: Pozostałe
What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in HistoryThe Grateful Dead-rock legends, marketing pioneersThe Grateful Dead broke almost every rule in the music industry book. They encouraged their fans to record shows and trade tapes; they built a mailing list and sold concert tickets directly to fans; and they built their business model...
Cena
103.18zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Real-Time Marketing and PR

EBOOK Real-Time Marketing and PR

4.00

Autor: David Meerman Scott

Wydawnictwo: Wiley
ISBN: 9780470930175
Kategoria: Pozostałe
How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business NowLaunch effective real-time communications to win in today's always-on worldGone are the days when you could plan out your marketing and public relations programs well in advance and release them on your timetable. "e;Real time"e;...
Cena
89.42zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 Do góry