EBOOK Marketing bezpośredni - Mariusz Trojanowski

EBOOK Marketing bezpośredni

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mariusz Trojanowski

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821284
EAN: 4550F84DEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 445
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
62.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Książka "EBOOK Marketing bezpośredni"
Mariusz Trojanowski