E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie - Michał Łebkowski

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michał Łebkowski

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324621859
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 238
Data wydania: 2009-06-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.49
książka
38.50zł
książka
44.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
Interaktywne relacje z klientami
Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

Internet ma przyszłość!
Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
Narzędzia budowania image'u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
Grzechy główne działań internetowych.
Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
Case studies

Książka "E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie"
Michał Łebkowski