Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia - Julio Sanchez, Maria Canton

Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia

4.00 Oceń książkę!

Autor: Julio Sanchez, Maria Canton

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371973616
EAN: 9788371973611
Format: B5
Oprawa: twarda
Stron: 720
Data wydania: 2001-04-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
99.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jeśli może to DirectX, to znaczy że Ty również możesz to osiągnąć...

DirectX 7 firmy Microsoft to interfejsy API, dzięki którym możesz tworzyć w języku C/C++ nowoczesne gry i symulacje działające w systemie Windows. Dzięki pomocnym wprowadzeniom, wielu ilustracjom oraz minimalnej ilości matematyki ten unikatowy przewodnik pokaże Ci, jak opanować API w celu zwiększenia swoich umiejętności programowania grafiki -- i to bez względu na to, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, czy też jesteś jej doświadczonym weteranem.

Książka daje pełny opis metod programowania trójwymiarowej grafiki z użyciem DirectX:

  • Zrozumiesz, w jaki sposób DirectX komunikuje się z urządzeniami graficznymi i systemem Windows.
  • Opanujesz podstawy dwu- i trójwymiarowej grafiki, od modelowania i renderowania aż do korzystania z macierzy.
  • Przejmiesz kontrolę nad operacjami przerzucania i transformowania bitmap z użyciem DirectDraw.
  • Wykorzystasz sprajty, przełączanie buforów oraz inne techniki animacji w DirectDraw.
  • Opanujesz programowanie interfejsu Direct3D w trybie retained, w celu tworzenia prawdziwych trójwymiarowych animacji.
  • Nauczysz się manipulować ramkami, siatkami, teksturami, mipmapami, światłami i cieniami.
  • Precyzyjnie dostroisz ruch wykorzystując morfing i inne techniki animacji.
Premia w postaci płytki CD-ROM!
  • Pełny kod źródłowy z książki.
  • Microsoft DirectX 7 Software Development Kit.

Książka "Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia"
Julio Sanchez, Maria Canton