Człowiek, technologia, media. Konteksty kulturowe i psychologiczne - Agnieszka Ogonowska; Grzegorz Ptaszek

Człowiek, technologia, media. Konteksty kulturowe i psychologiczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Ogonowska; Grzegorz Ptaszek

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788378507826
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 206
Data wydania: 2015-01-23
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
4.99
książka
27.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Sytuacja cywilizacyjna, w jakiej się znaleźliśmy, stwarza wiele szans zaroacute;wno edukacyjnych, jak i rozwojowych, ale przynosi także szereg zagrożeń. (...) Okazało się bowiem, że technologie rozwijają się w tempie przewyższającym nasze możliwości adaptacyjne czy poznawcze. Nie jest jeszcze pewne, czy uda nam się je przezwyciężyć, chociaż naukowcy pracują w swoich laboratoriach nad tym, aby nowe technologie udoskonalały naszą codzienną egzystencję.

Zgromadzone w niniejszym tomie artykuły w roacute;żnym stopniu koncentrują się na relacji człowieka z technologią i mediami, ukazują technologiczno-medialny wpływ na roacute;żne płaszczyzny funkcjonowania człowieka, zaroacute;wno w sferze psychologicznej, jak i społecznej, edukacyjnej czy kulturowej. Ich autorami są głoacute;wnie psycholodzy, kulturoznawcy oraz pedagodzy, dzięki czemu otrzymujemy interdyscyplinarne i wieloaspektowe spojrzenie na omawianą problematykę.

Autorom artykułoacute;w zgromadzonych w tomie udało się ukazać niektoacute;re z kluczowych związkoacute;w człowieka z technologią i mediami. Mamy nadzieję, że problematyka ta stanie się źroacute;dłem inspiracji dla kolejnych debat i konferencji poświęconych tym zagadnieniom, właśnie w takim interdyscyplinarnym ujęciu, ktoacute;re daje szansę wielostronnego i wielokontekstowego ujęcia tematu. A właśnie tego wymagają nasze czasy, cywilizacja medialna, w ktoacute;rej funkcjonujemy i jaką nadal wspoacute;łkreujemy.

Książka "Człowiek, technologia, media. Konteksty kulturowe i psychologiczne"
Agnieszka Ogonowska; Grzegorz Ptaszek