Copywriting internetowy - Maciej Dutko

Copywriting internetowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Maciej Dutko

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301164775
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 118
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.99
książka
40.47zł
książka
25.42zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem! Maciej Dutko dr Maciej Dutko - szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, copywriter, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza Internetowi).

Książka "Copywriting internetowy"
Maciej Dutko