Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik - Jeff Tapper, Michael Labriola, Matthew Boles, James Talbot

Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jeff Tapper, Michael Labriola, Matthew Boles, James Talbot

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324619665
EAN: 9788324619665
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 648
Data wydania: 2009-10-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
10.00
książka
77.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poznaj potężne możliwości Adobe Flex 3 i twórz bogate aplikacje internetowe
  • Jak tworzyć, wdrażać i debugować bogate aplikacje internetowe?
  • Jak używać języka MXML do budowania układu aplikacji?
  • Jak tworzyć niestandardowe komponenty interfejsu użytkownika w językach MXML i ActionScript?

Adobe Flex 3 to odpowiedź na zapotrzebowanie programistów w zakresie tworzenia bogatych aplikacji internetowych za pomocą przyjaznych i intuicyjnych narzędzi. Na Flex składają się m.in.: ActionScript 3.0, zwiększający wydajność i prostotę programowania; Flash Player 9, pozwalający na szybszą pracę i wykorzystujący mniejszą ilość pamięci; Flex Builder 3, udostępniający m.in. świetne narzędzia do usuwania błędów i promujący najlepsze praktyki kodowania oraz programowania aplikacji.

Książka "Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik" poprowadzi Cię krok po kroku przez proces budowania dynamicznych, interaktywnych aplikacji. Zawiera ona szczegółowy, wyczerpujący, praktyczny kurs tworzenia i projektowania architektury bogatych aplikacji internetowych (RIA) w językach MXML i ActionScript 3.0. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się pracować ze złożonymi zbiorami danych, tworzyć własne zdarzenia niestandardowe, stosować style i skórki, a także instalować aplikacje w sieci lub komputerze. Poznasz wszystkie możliwości Fleksa i będziesz umiał zastosować w praktyce nowoczesne narzędzia, a także z łatwością korzystać z innowacyjnych technologii.

  • Technologie bogatych aplikacji internetowych
  • Pulpit programu Flex Builder 3
  • Obsługa zdarzeń i struktury danych
  • Używanie zdalnych danych z kontrolkami
  • Tworzenie komponentów w języku MXML
  • Repetery ze zbiorami danych
  • Tworzenie niestandardowych komponentów w języku ActionScript 3.0
  • Stosowanie siatek danych i generatorów elementów
  • Wprowadzanie nawigacji
  • Formatowanie i walidacja danych
  • Zarządzanie historią i głębokie linkowanie
  • Wizualizowanie danych
  • Wdrażanie aplikacji Fleksa
Skorzystaj z indywidualnych warsztatów Flex 3 i zbuduj samodzielnie wyjątkową aplikację internetową!

Książka "Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik"
Jeff Tapper, Michael Labriola, Matthew Boles, James Talbot