ActionScript 3.0. Biblia - Roger Braunstein, Mims H. Wright, Joshua J. Noble

ActionScript 3.0. Biblia

4.00 Oceń książkę!

Autor: Roger Braunstein, Mims H. Wright, Joshua J. Noble

Wydawnictwo: helion
ISBN: 9788324619399
EAN: 9788324619399
Format: 245 x 172 x 0
Oprawa: twarda
Stron: 752
Data wydania: 2009-12-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
90.50
książka
99.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Poznaj możliwości ActionScript 3.0 i zaprojektuj dynamiczne oraz atrakcyjne strony internetowe

  • Jak pracować z XML?
  • Jak stworzyć aplikację odporną na błędy?
  • Jak wzbogacić program dźwiękiem i animacją?

Język programowania ActionScript wykorzystywany jest do tworzenia treści dla programu Flash Player. Jest on niezbędny wszędzie tam, gdzie trzeba tworzyć dynamiczne aplikacje Flash, reagujące na działanie użytkownika, nadające się do ponownego użycia i łatwe w dostosowaniu do nowych okoliczności. Wersja ActionScript 3.0 została stworzona od podstaw z wykorzystaniem najnowszej specyfikacji ECMA. W aktualnej wersji tego języka wprowadzono wiele nowych funkcji, m.in. nowy sposób zarządzania typami wyświetlania, obsługę błędów czasu wykonania, zakończenia metod i wewnętrzny model zdarzeń.

Książka "ActionScript 3.0. Biblia" obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów. Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.

  • Rozpoczęcie pracy z ActionScript 3.0
  • Stosowanie zmiennych
  • Praca z operatorami
  • Programowanie z wykorzystaniem klas
  • Metody i funkcje
  • Konwersje liczbowe
  • Praca z XML
  • Wyrażenia regularne
  • Pola tekstowe i formatowanie tekstu
  • Korzystanie z timerów
  • Obsługa błędów
  • Praca z danymi zewnętrznymi
  • Wzbogacanie programu dźwiękiem i wideo
  • Wdrażanie programu

Poznaj ActionScript i wykorzystaj pełnię jego możliwości!

Książka "ActionScript 3.0. Biblia"
Roger Braunstein, Mims H. Wright, Joshua J. Noble