3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - Joanna Pasek

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joanna Pasek

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8324609369
EAN: 9788324609369
Format: A5
Oprawa: miękka
Stron: 184
Data wydania: 2007-03-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
4.00
książka
18.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max.

"3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.

  • Modelowanie z prostych brył i splajnów
  • Edycja obiektów siatkowych
  • Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean
  • Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu
  • Realistyczne włosy, futra i tkaniny
  • Manipulowanie kamerą i oświetleniem
  • Tworzenie materiałów
  • Używanie renderera Mental Ray
  • Różne metody animacji
Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe!

Książka "3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne"
Joanna Pasek