3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty - Steven Eliott, Philip Miller

3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty

4.00 Oceń książkę!

Autor: Steven Eliott, Philip Miller

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 837197003X
EAN: 9788371970030
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 532
Data wydania: 1998-05-13
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
55.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogremowania. 3DS MAX ponownie otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena, czynią ten program atrakcyjnym dla każdego kto wykorzystuje w swojej pracy animacje. Niniejsza książka jest drugim tomem książki "3D Studio MAX. Doskonałość i precyzja". Zawiera więcej szczegółów dotyczących posługiwania się nowymi, często bardzo wyrafinowanymi narzedziami które musisz opanować. Znajdziesz w niej opis technik oświetlania i oglądania sceny, dokładny opis Edytora Materiałów oraz wskazówki dotyczące renderowania pojedynczych scen i animacji. Książka demonstruje również podstawowe techniki animacji, wykorzystanie okna Track View oraz podstawowe rodzaje kontrolerów animacji.

Książka "3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty"
Steven Eliott, Philip Miller