3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia - Kelly L. Murdock

3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kelly L. Murdock

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371973756
EAN: 9788371973758
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 296
Data wydania: 2001-02-14
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.00
książka
59.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.

Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.

Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:

  • Praca z oknem Track View i kontrolerami.
  • Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
  • Konstruowanie hierarchii obiektów.
  • Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
  • Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
  • Matematyka i fizyka w animacji
  • wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
  • Efekty renderingu (Render Effects).
  • Język programowania MAXScript w animacji.

Książka "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia"
Kelly L. Murdock