3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne - Joanna Pasek

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joanna Pasek

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371974280
EAN: 9788371974281
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 104
Data wydania: 2001-02-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
9.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono najistotniejsze etapy pracy nad wirtualną sceną: modelowanie obiektów, oświetlanie, animację oraz rendering pojedynczego obrazka lub animacji. Oto najważniejsze z zagadnień, jakie zostały tu poruszone:
  • Tworzenie obiektów z brył podstawowych, takich jak płaszczyzny i prostopadłościany.
  • Tworzenie obiektów ze splajnów metodą wytłaczania.
  • Edycja wierzchołków splajnów.
  • Edycja wierzchołków obiektów siatkowych.
  • Selekcja obiektów.
  • Dobór jednostek i odstępów między liniami siatki konstrukcyjnej.
  • Przyciąganie kursora do wierzchołków i do siatki konstrukcyjnej.
  • Wybór układu współrzędnych i środka transformacji.
  • Przemieszczanie obiektów w wybranym kierunku i obracanie ich względem dowolnie wybranego punktu.
  • Tworzenie szyku obiektów.
  • Wyrównywanie obiektów oraz ich lokalnych środków obrotu.
  • Stosowanie modyfikatorów.
  • Precyzyjne przemieszczanie i obracanie obiektów za pomocą okna transformacji.
  • Wprowadzanie źródeł światła.
  • Przypisywanie gotowych materiałów z biblioteki programu.
  • Teksturowanie obiektów.
  • Przemieszczanie i skalowanie tekstury na powierzchni obiektu.
  • Łączenie hierarchiczne obiektów.
  • Tworzenie kluczy i edycja ich wartości.
  • Zmiana domyślnego kontrolera animacji.
  • Rendering obrazu i animacji, na ekran oraz do pliku.
  • Wprowadzanie efektu rozmycia w ruchu.

Książka "3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne"
Joanna Pasek