Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyKsiążka zawiera wiadomości niezbędne do sprawnego posługiwania się tym popularnym programem do modelowania i renderingu. Szczególną uwagę zwrócono na tworzenie "efektywnych" modeli. Metodycznie omówiono konfigurację programu przy pomocy pliku 3DS.SET. Dokładnie omówiono sposoby wykorzystania czterech modułów: 2D Shapera, 3D Loftera, 3D Edytora i Edytora Materiałów. Każde omawiane zagadnienie zilustrowane jest przykładem.
Na dołączonym CD ROMie znajdziesz:
Dla zaawansowanych przeznaczone są: drugi tom tej książki - "3D Studio - animacja"
Książka "3D Studio 4.0"
Steven D. Elliott, Philip L. Miller