3D Studio 4.0. Animacja - Joanna Pasek, Maciej Pasek

3D Studio 4.0. Animacja

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joanna Pasek, Maciej Pasek

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8386718013
EAN: 9788386718016
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 392
Data wydania: 1997-01-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
  • Czy wiesz, jak Keyframer mierzy czas?
  • Dlaczego klatka 0 ma specjalne znaczenie
  • Jak łączyć obiekty
  • Co to są obiekty pozorne i do czego się mogą przydać
  • Do czego można wykorzystać morfing
  • Sposoby manipulowania ścieżkami i ujęciami kluczowymi za pomocą okien dialogowych Track Info i Key Info
  • Tworzenie i zastosowanie materiałów animowanych
  • Co można osiągnąć animując projektor
  • Do czego mogą się przydać animowane maski
  • Jak osiągnąć realistyczny ruch kamery
  • Sposoby animowania oświetlenia
  • Animowane efekty świetlne
  • Jak nagrywać i wykorzystywać fliki
  • Przygotowanie prezentacji za pomocą skryptów
  • Jak modelować za pomocą odwrotnej kinematyki
  • Zaawansowane techniki morfingu
  • Jak uzyskać efekt rozmycia obiektu podczas ruchu
  • Co to jest Video Post
  • Jak wykorzystać gotowe skrypty
  • Czy pisanie własnych skryptów jest trudne
  • Do czego może przydać się skrypt - animowanie pracy mięśni
  • Nagrywanie animacji na taśmę wideo
  • Sposoby ściągania obrazów z wideo i możliwości ich wykorzystania podczas renderingu
Wykorzystaj Keyframer do modelowania

Książka "3D Studio 4.0. Animacja"
Joanna Pasek, Maciej Pasek