Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Sortuj według:
Stowarzyszanie się wykluczonych

Stowarzyszanie się wykluczonych

Podstawę do napisania książki stanowi trwające kilka lat badanie partycypacyjne, prowadzone wśród bezdomnych mężczyzn próbujących "Wziąć sprawy W swoje ręce" i samodzielnie powołać organizację, która miała temu sprzyjać. Efektem badania stała się rekonstrukcja procesu ich stowarzyszania się, w który wpisane są mechanizmy stygmatyzacji ujawniające...
Cena
42.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji...
Cena
37.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
SlovoSlavia

SlovoSlavia

4.00

Autor: Ajdacić Dejan

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380889873
Kategoria: Pozostałe
Publikacja zawiera zbiór szkiców etnolingwistycznych serbskiego slawisty Dejana Ajdačicia, teoretyka i krytyka literatury, folklorysty i etnolingwisty, badacza kontrastywnej kulturologii słowiańskiej, tłumacza i redaktora, łączącego znajomość trzech słowiańskich tradycji kulturowych: południowej, wschodniej i zachodniej. Jako językoznawca o...
Cena
48.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Reklama

Reklama

4.00

Autor: Fletcher Winston

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380887565
Kategoria: Pozostałe
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?*Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu...
Cena
31.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Instytucje rynku pracy w krajach OECD

Instytucje rynku pracy w krajach OECD

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380887992
Kategoria: Pozostałe
Przedmiotem monografii jest analiza podstawowych instytucji rynku pracy w krajach OECD, a w szczególności rodzajów umów o pracę, płac minimalnych, klina podatkowego, prawnej ochrony zatrudnienia, zasiłków dla bezrobotnych i oddziaływania związków zawodowych. Podstawowym celem badań było określenie wpływu tych instytucji na kształtowanie się...
Cena
41.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Barriers of Activity-Based Costing Implementation in Polish Companies

Barriers of Activity-Based Costing Implementation in Polish Companies

The book aims to determine the level of ABC diffusion and identify the barriers to adopting this system in Polish companies. lt focuses mainly on: (a) the factors which facilitate ABC implementation, (b) the ways that information from ABC is used, the key reasons underlying inadequate interest in ABC implementation, and the key difficulties related...
Cena
48.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę