WYDAWNICTWA DRUGIE
Sortuj według:
Kreatywna rachunkowość a manipulacja danymi

Kreatywna rachunkowość a manipulacja danymi

4.00

Autor: Stanisławska Marta

Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
ISBN: 9788380220362
Kategoria: Pozostałe
Manipulacja danymi finansowymi jednostki gospodarczej to zjawisko powszechne - ciekawe pod względem praktycznym i teoretycznym. Otóż w kontekście polskich regulacji można manipulować danymi finansowymi, działając zgodnie z prawem i przestrzegając zasad rachunkowości. Wytyczenie sztywnej granicy pomiędzy sprawozdaniem finansowym zawierającym...
Cena
44.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Działania profilaktyczne. Planowanie i realizacja

Działania profilaktyczne. Planowanie i realizacja

4.00

Autor: Kordaczuk-Wąs Marzena

Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
ISBN: 9788380220355
Kategoria: Pozostałe
Publikacja z zakresu policyjnej profilaktyki społecznej, która powstała w odpowiedzi na potrzeby zgłoszone przez funkcjonariuszy policji. Wskazuje, w jaki sposób przygotowywać i koordynować działania profilaktyczne z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących regulacji. Jak wybrać odpowiednie podmioty partnerskie oraz specjalistów dających gwarancję...
Cena
33.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Niepopularnie o popularnej

Niepopularnie o popularnej

4.00

Autor: Lichański Jakub Z.

Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
ISBN: 9788380220249
Kategoria: Pozostałe
Książka wskazuje na najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kultury i literatury popularnej - łączy rozważania teoretyczne z praktycznymi analizami. Narzędziami są filologia, filozofia i retoryka (w rozsądnych proporcjach). Wśród analizowanych twórców odnajdziemy Stanisława Lema, J.R.R. Tolkiena, E.T.A. Hoffmana (wciąż zaskakuje i niepokoi!),...
Cena
50.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Muzyczne partnerstwo

Muzyczne partnerstwo

4.00

Autor: Marchwiński Jerzy

Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
ISBN: 9788380220324
Kategoria: Pozostałe
Esej o nauczaniu partnerstwa - nie tylko w muzyce - oparty o wieloletnie doświadczenie artystyczne i pedagogiczne autora. Jerzy Marchwiński stawia te same wymagania pianiście-soliście i pianiście-kameraliście, podkreśla równoważność ról partnerów wykonujących pieśni Brahmsa czy sonaty na fortepian i skrzypce Beethovena. Przedstawiana przez niego...
Cena
34.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

4.00

Autor: Sanak-Kosmowska Katarzyna

Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
ISBN: 9788380220317
Kategoria: Pozostałe
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele...
Cena
47.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Sade, Kafka, Kierkegaard. Między rozkoszą a opresją

Sade, Kafka, Kierkegaard. Między rozkoszą a opresją

4.00

Autor: Bukowski Lech

Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
ISBN: 9788380220263
Kategoria: Pozostałe
Erudycyjna proza o twórczości i życiu trzech tytułowych gigantów — zwłaszcza dla czytelników, którzy dobrze znają ich dzieła. To osobowości wymykające się dookreśleniu czy jednoznaczności. Lech Bukowski wskazuje, jak szukać tych kluczowych punktów, w których furia, udręka, rozpacz zostały przenicowane, umieszczone w pismach, pamiętając przy tym, że...
Cena
30.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 4 5 Do góry