WAIP
Sortuj według:
Zarządzanie w XXI wieku

Zarządzanie w XXI wieku

4.00

Autor: Kostera Monika, Śliwa Martyna

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788376440484
Kategoria: Pozostałe
We współczesnych naukach o zarządzaniu na świecie istnieje wiele interesujących nowych szkół i perspektyw badawczych, które dotąd pozostają w Polsce niemal całkowicie nieznane. Ostatnimi czasy niektóre spośród tych szkół zaczynają być przedstawiane polskiemu Czytelnikowi, w szczególności dotyczy to kierunków związanych z zarządzaniem wiedzą i...
Cena
48.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Gatunki dziennikarskie

Gatunki dziennikarskie

Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język jest pierwszą na polskim rynku książką proponującą systematykę rodzajów i gatunków dziennikarskich. Autorzy omawiają w niej teoretyczne i praktyczne aspekty poszczególnych gatunków, podają wiele przykładów ich zastosowania, pokazują jak unikać błędów w ich wykorzystaniu w praktyce...
Cena
25.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Rytualny chaos Studium dyskursu publicznego

Rytualny chaos Studium dyskursu publicznego

Studium wybranych sporów publicznych stało się dla autorów "Rytualnego chaosu" okazją do przyjrzenia się komunikacyjnym aspektom transformacji ustrojowej w Polsce lat 90-tych, a także do zastosowania i rozwinięciametodologicznego i teoretycznego instrumentarium analizy dyskursu. Książka stanowi od ponad 10 lat jedną z podstawowych lektur badaczy i...
Cena
38.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Tekst (w) sieci t.2

Tekst (w) sieci t.2

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788376440354
Kategoria: Pozostałe
Druga z książek ukazujących się pod tytułem Tekst (w) sieci zawiera kolejne artykuły, pierwotnie wygłoszone na konferencji, która odbyła się w grudniu 2008 roku w Warszawie. Tom Tekst (w) sieci. Literatura, społeczeństwo, komunikacja przynosi rozprawy, które - nie inaczej niż w pierwszym tomie - są wynikiem międzydyscyplinarnego dialogu badaczy i...
Cena
34.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Politrozrywka i popperswazja

Politrozrywka i popperswazja

4.00

Autor: Olczyk Tomasz

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788376440026
Kategoria: Pozostałe
Książka zawiera pogłębioną, interdyscyplinarną i wieloaspektową analizę telewizyjnej reklamy politycznej - najkosztowniejszej i najdynamiczniej rozwijającej się broni z arsenału nowoczesnego marketingu politycznego.Autor obnaża mechanizmy perswazji stosowane w reklamie politycznej, pokazuje jak w ich działaniu wykorzystywane są zasoby kultury...
Cena
33.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

4.00

Autor: Jakubowicz Karol

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788376440149
Kategoria: Pozostałe
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media...
Cena
37.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę