Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ
Sortuj według:
Haktywizm (Cyberterroryzm, haking, protest obywatelski, cyberaktywizm, e-mobilizacja)

Haktywizm (Cyberterroryzm, haking, protest obywatelski, cyberaktywizm, e-mobilizacja)

Tematyka haktywizmu jest nowatorskim obszarem badawczym zwłaszcza w naukach społecznych. Zagadnienie to jest najczęściej analizowane w wąskim zakresie, jako przyczynek albo wycinek. Dlatego zgromadzenie w jednym miejscu tekstów na ten temat należy uznać za inicjatywę ważną i innowacyjną. Wypełniona zostanie w ten sposób pewna nisza badawcza...
Cena
37.80zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Ćwiczenia z immunologii

Ćwiczenia z immunologii

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN: 8322725906
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Książka przeznaczona dla studentów biologii, biotechnologii, ochrony środowiska, również dla studentów zaocznych biologii i dla słuchaczy studium podyplomowego....
Cena
23.49zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Nauka, technika, społeczeństwo.Wyzwania i perspektywy w zakresie kształcenia przyrodniczego

Nauka, technika, społeczeństwo.Wyzwania i perspektywy w zakresie kształcenia przyrodniczego

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN: 9788322727546
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Książka zawiera materiały przedstawione na XIV Konferencji Dydaktyków Biologii Szkół Wyższych.Zgodnie z opinią recenzentów artykuły stanowią istotny wkład w dydaktykę i mogą mieć duże znaczenie w prowadzonej reformie kształcenia nauczycieli i przygotowywanych standardach edukacyjnych.Przedstawione materiały są bardzo inspirujące i nowe, oparte na...
Cena
22.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing polityczny. Teoria i praktyka

Marketing polityczny. Teoria i praktyka

Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji...
Cena
12.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Pomiedzy wpływem społecznym a manipulacją. Typowe i nietypowe przejawy

Pomiedzy wpływem społecznym a manipulacją. Typowe i nietypowe przejawy

Współczesna wiedza na temat wpływu społecznego i manipulacji jest tak rozległa, a techniki oddziaływania tak wyrafinowane, że często nie wiemy, czy jest to perswazja, czy manipulacja. I właśnie w tym obszarze poruszają się autorzy, których prace znalazły się w niniejszej książce. Publikacja adresowana jest do studentów psychologii społecznej i...
Cena
19.49zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Studia Iuridica Lublinensia. Tom 6

Studia Iuridica Lublinensia. Tom 6

Studia Iuridica Lublinensia t VI, artykuły, głosy, recenzje, sprawozdania....
Cena
26.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę