PLACET
Sortuj według:
Zarządzanie publiczne

Zarządzanie publiczne

4.00

Autor: Barbara Kożuch

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 8385428895
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Zmiany jakie następują w otoczeniu organizacji publicznych tj. zmiany społeczno-demograficzne wywołujące presję coraz bardziej świadomego społeczeństwa obywatelskiego oraz polityczno-intelektualne kształtujące strukturę administracyjną oraz zakers zadań i decentralizację ich realizacji wymuszają przejście od tradycyjnego administrowania do...
Cena
28.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Nieformalne aspekty biznesu

Nieformalne aspekty biznesu

4.00

Autor: Andrzej Buszko

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881562
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatycznych. Bardzo często to znajomość specyfiki danego kraju decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, a przy opracowywaniu...
Cena
39.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Fundusze Unii Europejskiej 2007-2013 (książka + CD)

Fundusze Unii Europejskiej 2007-2013 (książka + CD)

4.00

Autor: Agnieszka Filipek

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881456
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Publikacja dotyczy okresu 2007-2013 i opisano w niej: źródła finansowania polityki spójności, przesłanki i cele polityki spójności, proces projektowania wydatkowanych środków w wymiarze strategicznym, zasady przygotowywania i zatwierdzania programów operacyjnych, aspekty finansowe procesu wdrażania funduszy...
Cena
43.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Consumer Behavior On International Market

Consumer Behavior On International Market

4.00

Autor: Sławomir Smyczek

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881715
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Overall, author s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in...
Cena
38.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Filozofia I-Cing w zarządzaniu

Filozofia I-Cing w zarządzaniu

Wszelka asymetria we wszechświecie ma ciekawą właściwość. Zmusza do aktywności, do wyrwania ze stanu letargu, obojętności, zastoju, który nie mając charakteru twórczego, skazany jest na zagładę. Jednocześnie byty dążą świadomie lub nieświadomie do stanu równowagi. Harmonia jest punktem docelowym każdej aktywności. W przypadku przedsiębiorstwa...
Cena
32.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Encyklopedyczne podstawy marketingu

Encyklopedyczne podstawy marketingu

4.00

Autor: Tadeusz Wojciechowski

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881418
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich...
Cena
46.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - 34 - Do góry