PLACET
Sortuj według:
Marketing przedsiębiorcy i menedżera

Marketing przedsiębiorcy i menedżera

4.00

Autor: Sztucki Tadeusz

Wydawnictwo: PLACET
ISBN: 8385428593
Kategoria: Pozostałe
Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi....
Cena
31.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategie zarządzania 1

Strategie zarządzania 1

4.00

Autor: Penc Józef

Wydawnictwo: PLACET
ISBN: 8385428070
Kategoria: Pozostałe
Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania :- co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długofalowością w myśleniu i działaniu?- jak ma się zachowywać nowoczesny menedżer, aby mógł panować nad burzliwym otoczeniem i radzić sobie z coraz...
Cena
29.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kreowanie zachowań w organizacji

Kreowanie zachowań w organizacji

4.00

Autor: Penc Józef

Wydawnictwo: PLACET
ISBN: 8385428658
Kategoria: Pozostałe
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie kreuje gospodarka rynkowa. Rozwija ona znaną w teorii zarządzania tezę głoszącą, że kierowanie polega na...
Cena
29.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing w pytaniach i odpowiedziach

Marketing w pytaniach i odpowiedziach

4.00

Autor: Sztucki Tadeusz

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 8385428348
Kategoria: Pozostałe
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego...
Cena
21.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Sektor usług profesjonalnych

Sektor usług profesjonalnych

Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjonalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profesjonalnych funkcjonujące w obszarze usług medycznych, doradztwa finansowego i badawczych. Wykorzystano metodę...
Cena
30.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Praktyczny przewodnik rozwoju zawodowego pracowników

Praktyczny przewodnik rozwoju zawodowego pracowników

Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że niniejsza pozycja stanowi oryginalne i bardzo potrzebne opracowanie. Aczkolwiek rynek wydawniczy obfituje w książki opublikowane w ostatnich latach na temat rozwoju pracowników oraz liczne publikacje, poświęcone ogólnie zarządzaniu zasobem ludzkim, to jednak żadna z nich nie ma charakteru tak konkretnego,...
Cena
42.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!