MT BIZNES
Sortuj według:
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

4.00

Autor: Jonah Berger

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377466247
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w...
Cena
28.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Money. Jak pomnożyć swój kapitał czyli prosta droga do sukcesu i dobrobytu - książka audio na CD (format mp3)

Money. Jak pomnożyć swój kapitał czyli prosta droga do sukcesu i dobrobytu - książka audio na CD (format mp3)

Oszczędzanie w praktyce... Ta książka jest opowieścią o tym, jak postępować z pieniędzmi. Znajdziesz w niej omówienie metod, jakie przedstawiłem w Drodze do finansowej wolności, ale  tym razem ukazane są one nie od strony teorii, lecz praktyki. Jest to opowieść o wyzwaniach, z jakimi się spotykamy, kiedy przechodzimy od teorii do praktyki....
Cena
15.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności

Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności

Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: "Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?" W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte...
Cena
51.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

4.00

Autor: Douglas Hubbard

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464670
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś...
Cena
36.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo

Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo

4.00

Autor: Gary Vaynerchuk

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464687
Kategoria: Poradniki i albumy
Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć z robienia tego, co kochasz. W Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo Gary Vaynerchuk pokazuje, jak wykorzystywać potęgę...
Cena
21.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Inteligencja analityczna w biznesie

Inteligencja analityczna w biznesie

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na...
Cena
39.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!