TARANKO TERESA
Sortuj według:
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

4.00

Autor: Taranko Teresa

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326493768
Kategoria: Pozostałe
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego...
Cena
67.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

4.00

Autor: Taranko Teresa

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391508
Kategoria: Pozostałe
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych...
Cena
63.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry