PAWEŁ PIĘCIAK
Sortuj według:
Programowanie gier -część II. Direct X

Programowanie gier -część II. Direct X

4.00

Autor: Paweł Pięciak

Wydawnictwo: NAKOM
ISBN: 9788389529329
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
Pierwsza część książki "Programowanie gier" miała za zadanie zaznajomienie czytelnika z podstawowymi funkcjami, które oferuje język "Visual Basic" oraz z algorytmami które za jego pomocą możemy stworzyć. Tym razem pójdziemy krok dalej i stworzymy gry, których nie powstydziłaby się żadna poważna firma. Nauka programowania, poprzez tworzenie gier ma...
Cena
53.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Programowanie gier

Programowanie gier

Czy miałeś kiedykolwiek wrażenie, grając w gry komputerowe, że gdybyś potrafił, stworzyłbyś o wiele atrakcyjniejsze i po prostu lepsze gry? Masz wiele ciekawych pomysłów, wydaje ci się, że mógłbyś w istniejacych grach sporo udoskonalić, poprawić lub zrobić coś zupełnie nowego, oryginalnego, odkrywczego i przełomowego, ale nie bardzo wiesz jak?...
Cena
21.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry