MICHALSKI EUGENIUSZ
Sortuj według:
Marketing Podręcznik akademicki

Marketing Podręcznik akademicki

4.00

Autor: Michalski Eugeniusz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301140518
Kategoria: Pozostałe
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje...
Cena
54.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing Podręcznik akademicki

Marketing Podręcznik akademicki

4.00

Autor: Michalski Eugeniusz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301194338
Kategoria: Pozostałe
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw....
Cena
81.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry