JABŁOŃSKI WOJCIECH
Sortuj według:
Kreowanie informacji Media relations

Kreowanie informacji Media relations

4.00

Autor: Jabłoński Wojciech

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301148195
Kategoria: Pozostałe
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane...
Cena
23.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI)

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI)

Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym.Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary głównych zastosowań wywiadu metodologicznego. Przedstawia również wyniki własnych badań...
Cena
37.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Kreowanie informacji. Media relations

Kreowanie informacji. Media relations

4.00

Autor: Jabłoński Wojciech

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301148195
Kategoria: Pozostałe
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane...
Cena
21.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry