Kreowanie informacji. Media relations - Jabłoński Wojciech

Kreowanie informacji. Media relations

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jabłoński Wojciech

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301148195
EAN: 978830114819501
Format: 235 x 165 x 9
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy – m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.

Książka "Kreowanie informacji. Media relations"
Jabłoński Wojciech