HOLLY BERKLEY
Sortuj według:
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Sztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów partnerskich podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową wprowadzi Cię do społeczności...
Cena
34.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing internetowy w małej firmie

Marketing internetowy w małej firmie

Techniki skutecznej promocji w internecie Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują...
Cena
34.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry