GRZEGORZ URBAN
Sortuj według:
Marketing wielkich możliwości

Marketing wielkich możliwości

4.00

Autor: Grzegorz Urban

Wydawnictwo: One Press
ISBN: 9788324667017
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające "do wczoraj" strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych...
Cena
29.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

4.00

Autor: Grzegorz Urban

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324699261
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie...
Cena
27.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

4.00

Autor: Grzegorz Urban

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324699254
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie...
Cena
27.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry