FRANCISZEK KRAWIEC
Sortuj według:
Energia. Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe

Energia. Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe

4.00

Autor: Franciszek Krawiec

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376416137
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Energia. Zasoby, procesy technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju przedstawia czytelnikowi fundamentalne, wzajemnie powiązane aspekty systemu energetycznego. Celem publikacji jest pomoc czytelnikowi w pozyskaniu wiedzy, w jaki sposób sektor elektroenergetyczny funkcjonuje dzisiaj i w jaki sposób prawdopodobnie...
Cena
49.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Niekonwencjonalne źródła ropy i gazu

Niekonwencjonalne źródła ropy i gazu

4.00

Autor: Franciszek Krawiec

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376418223
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Prof. dr hab. Kazimierz Kuciński: Można powiedzieć, że sięgnięcie po niekonwencjonalne paliwa kopalne przyczyni się do nowego szoku naftowego, porównywalnego co do skali implikacji ekonomicznych, technologicznych i politycznych, z tym, który dotknął świat u progu lat siedemdziesiątych minionego stulecia, choć jego proweniencja i następstwa mają...
Cena
30.10zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Nowa gospodarka i wizja lidera firmy XXI wieku

Nowa gospodarka i wizja lidera firmy XXI wieku

4.00

Autor: Franciszek Krawiec

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410760
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Praca podejmuje jeden z ważniejszych i trudniejszych tematów z dziedziny zarządzania - kwestię przywództwa firmy XXI wieku, w warunkach nowego paradygmatu gospodarki. Autor uwzględnia współczesne konteksty technologiczne oraz społeczne; perspektywa ta podnosi wartość prezentowanych wyników badań. Podkreślenia wymaga wykorzystanie bogatej, nieznanej...
Cena
43.49zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

4.00

Autor: Franciszek Krawiec

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372519795
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy...
Cena
31.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
ZASADNICZA ZMIANA DROGĄ DO SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA XXI WIEKU

ZASADNICZA ZMIANA DROGĄ DO SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA XXI WIEKU

Książka ma charakter monografii naukowej, ale w niektórych fragmentach przekształca się w podręcznik, a także poradnik dla menedżerów. Stanowi wskazówkę, przy pomocy której zarząd przedsiębiorstwa może pomyślnie zarządzać i zapewnić ciągłość procesu kompleksowej zmiany poprzez opracowywanie najlepszych praktyk w dziedzinie przywództwa, koncentrację...
Cena
36.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing w firmie przyszłości

Marketing w firmie przyszłości

4.00

Autor: Franciszek Krawiec

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372515786
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych...
Cena
48.49zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry