BUDZYŃSKI WOJCIECH
Sortuj według:
Wizerunek równoległy

Wizerunek równoległy

4.00

Autor: Budzyński Wojciech

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610208
Kategoria: Pozostałe
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką,...
Cena
32.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

4.00

Autor: Budzyński Wojciech

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610550
Kategoria: Pozostałe
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i...
Cena
31.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Umowy w handlu krajowym i zagranicznym

Umowy w handlu krajowym i zagranicznym

4.00

Autor: Budzyński Wojciech

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611717
Kategoria: Pozostałe
Dr Wojciech Budzyński od 28 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych, prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra...
Cena
35.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wizerunek równoległy

Wizerunek równoległy

4.00

Autor: Budzyński Wojciech

Wydawnictwo: POLTEXT
ISBN: 9788375611939
Kategoria: Pozostałe
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką,...
Cena
20.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zakupy w przedsiębiorstwie

Zakupy w przedsiębiorstwie

4.00

Autor: Budzyński Wojciech

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375616156
Kategoria: Pozostałe
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny.I tu pojawia się...
Cena
31.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Eksport w przedsiębiorstwie

Eksport w przedsiębiorstwie

4.00

Autor: Budzyński Wojciech

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375616484
Kategoria: Pozostałe
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z...
Cena
31.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 Do góry