AGNIESZKA DEJNAKA
Sortuj według:
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

4.00

Autor: Agnieszka Dejnaka

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565836
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza...
Cena
38.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

4.00

Autor: Agnieszka Dejnaka

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 9788324665174
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej....
Cena
32.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

3.00

Autor: Agnieszka Dejnaka

Wydawnictwo: helion
ISBN: 8371978642
Kategoria: Pozostałe
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie...
Cena
45.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategia reklamy marki, produktów i usług

Strategia reklamy marki, produktów i usług

4.00

Autor: Agnieszka Dejnaka

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8373617914
Kategoria: Pozostałe
Poznaj tajniki skutecznej reklamy Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie...
Cena
25.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie

Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie? Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy? Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności? Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych? Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich...
Cena
37.28zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry