Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
Z CZEGO ZNANI SĄ TWOI LIDERZY?
Motto marki Wal-Marta - "codziennie niskie ceny" - jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
Dane szczegółowe
Autorzy: DAVE ULRICH, NORMAN SMALLWOOD
Oprawa: broszurowa
Liczba stron: 296
Rok wydania: 2009
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-61040-79-8
Ilość stron: 296