Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Menu
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.
Dane szczegółowe
podtytul: | Perspektywa organizacyjnego uczenia się |
Autorzy: | Batorski Jarema |
Wydanie: | 1 |
Data wprowadzenia: | 2013-02-21 |
Języki: | polski |
Oprawa: | Miękka |
Liczba stron: | 182 |
Rok wydania: | 2013 |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
ISBN: | 9788323334644 |
Ilość stron: | 182 |